Frogne viser nyheder til blandet kørsel på TRANSPORT 2025 i Herning
Frogne udstiller på TRANSPORT 2025 messen, som afholdes den 3-5. april i Herning Messecenter (MCH).
Udover taxametersystemer vil Frogne præsentere en række afprøvede produkter samt nye løsninger med fokus på optimering af blandet persontransport, dvs. taxakørsel i kombination med social kørsel af eksempelvis ældre, patienter og skolebørn.
Endvidere præsenterer Frogne selskabets seneste løsning inden for AI-baseret booking; Frogne VoiceBOT, en dialogbaseret, virtuel bookingassistent.
- Overalt er taxi og persontransporten under pres for at holde omkostninger i ave og sikre indtjening. Derfor er interessen stor for at udvikle og indføre den nyeste teknologi i alle faser af borgerens rejse, for yderligere at optimere alle aspekter af persontransporten.
- Taxaloven åbner som bekendt muligheder for, at persontransportbranchens aktører kan kombinere taxa- og social kørsel for derved at optimere vognpark, ressourcer, CO2 aftryk mv. Til det formål har vi udviklet et yderst fleksibelt webbooking- og administrationsværktøj til at styre offentligt drevet persontransport til taxi, bus, kommuner, hospitaler, skoler mv. Al funktionalitet vedrørende borgerens rejse er koblet sammen i et online booking- og administrativt netværk, hvor transportør, kørselskontor, institution samt forældre og pårørende kan oprette, overskue og redigere i relevante funktioner på tværs af eksisterende, lokale IT-systemer og platforme. Og løsningen er selvfølgelig udviklet og hosted her i Europa, siger Kaare Frogne, adm. direktør i Frogne, med et smil.
- Samtidig præsenterer vi det seneste inden for ressourcebesparende automatisering, nemlig AI-dialogrobotter, som verden over spås at revolutionere måden at bestille taxaer på. Med Frognes AI-dialogrobot kan taxa- og persontransportselskaber på én gang spare ressourcer og styrke kundeservicen og derved opleve konkurrencefordele fra dag ét.
Førende nordiske taxi- og mobilitetsvirksomheder anvender i dag Frognes integrerede HW & SW løsninger til at optimere den daglige drift, styrke kundeservice samt udvikle nye forretningsmuligheder. Dette gælder eksempelvis kundeorienterede værktøjer som også præsenteres på TRANSPORT 2025 i deres seneste versioner;
- Frogne Mobility App – til brugervenlig taxibestilling og med selskabets eget grafiske design og brugerinterface.
- Frogne WebBooking – til hurtig og enkel selvbetjening af taxibestillinger, for f.eks. virksomheder, myndigheder, institutioner mv.
Udover taxametersystemer vil Frogne præsentere en række afprøvede produkter samt nye løsninger med fokus på optimering af blandet persontransport, dvs. taxakørsel i kombination med social kørsel af eksempelvis ældre, patienter og skolebørn.
Endvidere præsenterer Frogne selskabets seneste løsning inden for AI-baseret booking; Frogne VoiceBOT, en dialogbaseret, virtuel bookingassistent.
- Overalt er taxi og persontransporten under pres for at holde omkostninger i ave og sikre indtjening. Derfor er interessen stor for at udvikle og indføre den nyeste teknologi i alle faser af borgerens rejse, for yderligere at optimere alle aspekter af persontransporten.
- Taxaloven åbner som bekendt muligheder for, at persontransportbranchens aktører kan kombinere taxa- og social kørsel for derved at optimere vognpark, ressourcer, CO2 aftryk mv. Til det formål har vi udviklet et yderst fleksibelt webbooking- og administrationsværktøj til at styre offentligt drevet persontransport til taxi, bus, kommuner, hospitaler, skoler mv. Al funktionalitet vedrørende borgerens rejse er koblet sammen i et online booking- og administrativt netværk, hvor transportør, kørselskontor, institution samt forældre og pårørende kan oprette, overskue og redigere i relevante funktioner på tværs af eksisterende, lokale IT-systemer og platforme. Og løsningen er selvfølgelig udviklet og hosted her i Europa, siger Kaare Frogne, adm. direktør i Frogne, med et smil.
- Samtidig præsenterer vi det seneste inden for ressourcebesparende automatisering, nemlig AI-dialogrobotter, som verden over spås at revolutionere måden at bestille taxaer på. Med Frognes AI-dialogrobot kan taxa- og persontransportselskaber på én gang spare ressourcer og styrke kundeservicen og derved opleve konkurrencefordele fra dag ét.
Førende nordiske taxi- og mobilitetsvirksomheder anvender i dag Frognes integrerede HW & SW løsninger til at optimere den daglige drift, styrke kundeservice samt udvikle nye forretningsmuligheder. Dette gælder eksempelvis kundeorienterede værktøjer som også præsenteres på TRANSPORT 2025 i deres seneste versioner;
- Frogne Mobility App – til brugervenlig taxibestilling og med selskabets eget grafiske design og brugerinterface.
- Frogne WebBooking – til hurtig og enkel selvbetjening af taxibestillinger, for f.eks. virksomheder, myndigheder, institutioner mv.

TRANSPORT 2025 afholdes hvert andet år og samler den skandinaviske persontransportbranche.
Læs mere: www.transportmessen.dk
Læs mere: www.transportmessen.dk