Frogne viser AI-baserede løsninger på Europäische Taximesse 2024 i Køln

Førende nordiske taxiselskaber bruger Frognes intelligente og integrerede HW & SW-løsninger til at optimere den daglige drift, styrke kundeoplevelsen og udvikle nye forretningsmuligheder.
 
- Taxa, bus og øvrige mobilitetsudbydere er overalt presset på omkostninger og marginer, og der er en stigende interesse for at indarbejde intelligente løsninger på alle stadier af persontransporten, som kan være med til at optimere forskellige aspekter af forretningen, siger Kaare Frogne, adm. direktør i Frogne i Ishøj i København.
 
Udover taxametersystemer vil Frogne på den Europæiske Taximesse i Køln præsentere en række gennemprøvede og nye forretningsideer som;
 
- Frogne myBooking & Dispatch as a service – For sikker drift 24/7 og minimalt investeringsbehov, nu med Quantum inspireret ruteoptimering for endnu mere effektiv flådestyring
- Frogne Mobility App – til brugervenlige bookinger og egen grafisk brugerflade
- Frogne WebBooking – for hurtig selvbetjening af taxabestillinger
- Frogne VoiceBOT - en AI-dialogbaseret, virtuel bookingassistent som bl.a:
  • Besvarer kundeopkald med det samme
  • Genkender kunden
  • Beregner hurtigste rute
  • Booker nærmeste bil
  • Kan løbende forbedre kundeservice gennem læring.
 
AI-chatbots vil revolutionere den måde, taxaer bestilles på for evigt. Med Frognes AI-dialogrobot vil mobilitetsudbydere mærkbart spare ressourcer og kontinuerlig styrke kundeservicen og derved mærke konkurrencefordele fra dag ét, understreger Kaare Frogne.